13 Haziran 2013 Perşembe

6. Hafta / 13 Haziran 2013 Üçüz mü? Hani ikizdi!

Tatilden döner dönmez kendi doktoruma gittim (13.06.2013) hemen beni ultrasona aldı. O da ne "3 bebek var burada" demez mi?
Eşimin ilk tepkisi aynen şu oldu "ben sana dememiş miydim :)" Yarı şaşkınlık, yarı şok, bir yandan sevinçle "hadi ya" dedim. İlk şoku atlattıktan sonra doktorum üçüz gebelik hakkında bize genel bilgi verdi, risklerinden ve redüksiyondan ( bebek sayısını azaltma) bahsetti. Doktordan çıkınca ikimizde çok sevinçliydik, bir anda kalabalık bir aile olacaktık. Henüz üçüz bebekler hakkında hiçbir fikrimiz yoktu. Ne erken doğum, ne zor hamilelik. Hemen aile büyüklerine müjde vermek için Tarabya'ya geçtik. Önce annemlere geçtik yemek yerken bir anda 3 tane torunları olacağını söyledim, annemde babamda şok oldu. Hatta babam "ne diyosun sen bizde üçüz olmaz" dedi:)) kendine gelmesi 1 gün aldı. Annemde sanırım ufak bir şok geçirdi ağlamaya başladı. Sonra kayınvalideme geçtik. Uzun zamandır bizden torun bekleyen kayınvalidemde çok sevindi. Artık karı - koca ve 3 çocuklu kocamannnn bir aile olacaktık:)

Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder