19 Eylül 2013 Perşembe

20. Hafta / 19 Eylül 2013 Doğum Günü Kutlamaları

Bu hafta doğum günleri haftası. 19 Eylül'de ablam Tubiş'in 20 Eylül'de benim doğum günüm.Bizde 19 Eylül'de Tarabya'da annemlerde ortak kutlama yaptık. Kardeşlerim bana ve minik kuzularımıza çok güzel hediyeler almış. Hamilelik tişörtleri, kazaklar, gömlekler, miniklere çoraplar, kıyafetler herşey çok güzeldi. Kuzularımla ilk doğum günümü kutlamış oldum. Fatih her sene bana çok güzel süprizler hazırlardı doğum günüm için ama bu ara yapışık ikizler gibi gezdiğimiz için bu sene beklentim yoktu. Fatih akşam annemlerden eve dönerken gece saat 01:00 gibi Üsküdar'a devam etti. şaşırdım, nereye gidiyorsun dedim. Açık bir mekan aradık ama nedense bulamadık. Sonra sahilde Kızkulesinin tam karşısındaki mekanda oturduk. Bagajdan 7-8 hediye torbası getirdi, hiç beklemiyorum bir anda görünce o kadar sevindim ki çocuk gibi heyecanla tek tek açmaya başladım paketleri. Çantalar, terlikler, ayakkabılar ve kuzularımıza doğunca okumak için masal kitapları. Canım benim ya düşünmüş bu halde bile. Unutmadan en değerli hediye ise bana yazdığı şiirdi tabi.

Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı


Kocacık
Doğum Günü Pastamız



Kardeşlerimin Hediyeleri




Kocacığımın hediyeleri




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder