19 Nisan 2017 Çarşamba

3 günlük Kaçamak Sırbistan Belgrad Seyahati

Evliliğimizin ilk 6 ayı sürekli yabancı ülkeleri gezmekle geçmişti. Öyle sık geziyorduk ki bir ayda evde olalım dediğimi hatırlıyorum:)) Fotoğraf işine başlayınca seyahetleri biraz azalttık. Derken hamilelikle birlikte mumla arar olduk. Doğumdan sonra kuzular 18 aylıkken 4 gece 5 gün için Dubai'ye gittik. Daha önceki seyahatlerimizde kültür ağırlıklı tarihi yerleri görmeye alıştığımız için, sonradan kurulmuş bu ultra lüks arap ülkesi bizi çok etkilemese de 2 yıl üzerine 5 günlük nefes almak çok iyi gelmişti. Zorlu geçen hamilelik ve çocukların doğumundan sonraki stresli ve yoğun aylardan sonra durup nefes almak harika bir duyguydu. Gerçi döndüğümüzde kuzucuklar bizi yumruklar, tokatlarla karşılaşmıştı ama onlar için ful enerjiyle dönmüştük.
Yine koskoca 2 yıl geçti. Bizim tatilimiz çoktan geldi de geçmişti bile ama çocukları bırakıp kaçmaya cesaret edememiştik. Kuzucuklar artık 3 yaşına geldiğine göre bir yerden başlamak lazım dedik. 3 gece, yakın, vizesiz bir ülkeye kaçalım dedik (gönül isterdiki Avpuraya akalım ama şu schengen yok mu). En uygun ülke olan Sırbistan Belgrad'ı tercih ettik.
Biletlerimizi biriken millerimizle Pegasus'tan aldık. Oteli booking.com'dan, merkeziliğe ve müşteri memnuniyetine göre karar verdik. Belgrade İnn otelde 3 gece yer ayırttık.
Uçağımız cuma sabahı 11:00 'da Sabiha gökçenden kalktı. 10:55 gibi Nikola Tesla havaalanına iniş yaptık.  Otelimiz çok merkezi bir yerdeydi. Eşyaları bırakıp hemen şehir turuna başladık.
Cumhuriyet meydanı, kalesi, Tuna ve Sava nehirlerinin muhteşem güzelliği, cafeleri, pastaneleriyle şehri çok beğendik. Havanın soğuk olacağını düşünmüştük ama şansa bahar havası vardı.Uzun zaman sonra, çocuklar olmadan eli kolu sallaya sallaya dolaşmak çok garipti. Tabi alışmışız iki elde çocuk, sırtta çanta, her an aksiyon dolu gezmelere:) Hayatı biraz yavaşlatmak, koşmadan, koşturmadan anın tadını çıkarabilmek, kendimize vakit ayırmış olmak çok iyi geldi.
Kuzucuklar anneannesi ve dedesiyle olduğu için içimiz rahattı tabiki ama çook özledik. Muhteşem 3 günün ardından ful enerjiyle evimize döndük. Umarım çocuklarla da böyle keyifli seyahatler yapacağımız günler gelir:)