24 Temmuz 2017 Pazartesi

Ucuzlerle Bisiklet Keyfi

Kuzular dogmadan once esimle en sevdigimiz hobilerimizden biri bisiklete binmekti. Evimiz sahile cok yakin oldugu icin surekli bisiklete biniyorduk. Kuzular dogduktan sonra dogal olarak bu mumkun olmadi. Hatta hic bir zaman da mumkun olmayacak zannediyordum. Sirayla bineriz artik bir sen bir ben derken, esim cocuklari tasiyabilecegimiz bir romorktan bahsetti. Burley marka bu romork 2 cocuk kapasiteli ve max 45 kiloya kadar tasiyabiliyor. Arkasinda da bagaji mevcut. Romork normalde bebek arabasi olarak da kullanilabiliyor. Bu romorku getirten bir bisikletciye rastladik internetten. Onlardan siparis verdik. 2 gun icinde romorkumuz geldi.
Babamiz oglanlari kaptigi gibi hemen deneme surusune cikti ve bayildi. Hemen bir tanede kizimiz icin almaya karar verdi. Ikinci romorku decathlondan aldik. Bu romork da 2 cocuk kapasiteli ve bagajli ama tasima kapasitesi daha az ve bebek arabasi olarak kullanilamiyor. Fiyati yari yariya dusuk ve ayni isi goruyor.
Romorklari taktik ilk seferimize ciktik. Cocuklar mutlu mesut oturdu koltuklarina. Maltepe sahil park bisiklet yoluna dogru yola ciktik. Ben biraz tedirgin basladim suruse ama hemen alistim. Cocuklar biraz sonra uyumuslardi bile. Biz de esimle yillar sonra rahat rahat bisiklete binmenin keyfini surduk.

Demek ki imkansiz diye birsey yokmus, zor biraz zaman alirmis. Bizim de zamanimiz buguneymis.
Burdan tum ikiz, ucuz belki dorduz ailelere umut olmak isterim:)

Sevgiler,

Ucuz annesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder