16 Mayıs 2013 Perşembe

Aşılama

Doktorumun verdiği dozlarda her gün göbekten iğnemi yaptım, yumurta oluşuncada koldan çatlatma iğnesini yaptım. 4 olgun yumurta oluşmuştu, doktorum aşılamanın tutacağından umutluydu. Aşılama yapılacağı gün hem heyecanlı hemde düşünceliydim. İlk aşılamada tutma ihtimalinin düşük olduğunu biliyordum bu yüzden  tutacağını çok fazla düşünmüyordum. İşlem çok kısa ve ağrısız geçti, işlemden sonra yarım saat kadar dinlendim. Aşılamadan sonraki günler çok dikkatli olmadım,  sahillerde yürüdüm-yoruldum, bisiklete bindim. Aşılamadan 1 hafta kadar sonra inanılmaz bir sıcak basması, ateş yükselmesi başladı bende. Eşim hamile olduğumu söylese de benim hiç umudum yoktu. Bir kaç gün sonra Bodrum'a tatile gidecektik, tatilden önce ne olur ne olmaz diye test yapayım dedim ve 2 adet test aldım.

Sevgiler,
Anne Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder