30 Mayıs 2013 Perşembe

Hamileyim :)

Test en doğru sonucu sabah saatlerinde verirmiş, ben birini akşam diğerini sabah yaparım diye 2 test almıştım. Eve geldim hemen testi yaptım (30.05.2013) , tek çizgi çıktı. Zaten çok fazla umudum olmadığı için çok üzülmedim testi kenara bıraktım o sırada dişlerimi fırçaladım. Testi çöpe atacakken bir baktım silik bir çizgi daha çıkmış. Silik çizgi hamilelik demekti bildiğim kadarıyla, birden beni heyecan bastı ne yapacağımı şaşırdım. Sabaha kadar kalkıp kalkıp teste baktım, çizgi gittikçe koyulaşmıştı baya baya 2 çizgi çıkmıştı. Sabahın köründe diğer testi yaptım sonuç aynıydı. Eşime söylemeden önce hastanede kan testi yaptırayım dedim. Saat 15:00'e randevu aldım. Kan verdim sonuç için beklediğim 1 saatte gittim kuaförde süslendim. Sonuç altıyüz küsür çıkmıştı doktorum sonucu görünce çok sevindi, değer yüksek çıkmış çoğul olabilir dedi. Daha çok yeni olduğu için ultrasonda görünmez diye bakmadı. Tatile gideceğimi söyledim, bir hafta sonra Bodrum Özel Alman Hastanesi'nden Vedat beyin ultrasonda bakmasını söyledi.  Hastaneden çıktım koşa koşa eşimin eczanesine gittim, Fatih abisiyle bilgisayar başındaydı. Eczaneden çıktık, abisini bıraktık ben daha fazla dayanamadan arabada test sonucunu verdim önce şaşırdı bu ne dedi sonra ben zaten biliyordum dedi, çok sevindi. İlk müjdeyi vermek için akşam ablam Tuğba'lara gittik, Tubiş teyze olacağı için çok çok mutlu oldu.

Sevgiler,
Anne Adayı







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder