30 Mart 2015 Pazartesi

Hello Baby:)



Avrupa'nın en büyük bebek mağazası Hello Baby'nin,  Bostancı E5 üzerindeki şubesi ben hamile kalmadan bir kaç ay önce açılmıştı. İhtiyacımız olacak tüm ürünleri toplu bir şekilde görmek ve bilgi sahibi olmak için hamileliğimin ilk aylarında bir kaç kere gidip gezmiştik. Avrupa'nın en büyüğü olduğuna göre üçüz bebek arabası bulabileceğimizi ummuştuk ama bu arabaları Türkiye'ye getirmiyorlarlarmış. E haklılar, bizde o uzun arabaları rahat rahat kullanacak yollar, asansörler, onları rahatça sığdıracak araçlar olmadığına göre. Biz de zaten bu yüzden vazgeçip bir ikiz bir de tekli araba almaya karar vermiştik.
Mağaza oldukça büyük ve nerdeyse aranılan herşey var. Oyuncak, bebek arabası, oto koltuğu, mama, oyuncak, şampuan vs. Herşey iyi hoştu ama koskoca mağazada bebek oyun salonunun olmaması çok saçma gelmişti bana.
Bu haftasonu oto koltuğu almak için tekrar gittikki ne görelim çok büyük olmasa da güzel bir oyun alanı yapmışlar. Çocuklar iki tepindi mutlu oldular:) Sanırım burayı e-bebek satın almış. Henüz ismi değişmemiş ama içeride değişiklikler başlamış. Bir de restorant kısmına çocukların yiyebileceği köfte gibi yemekler de eklerlerse çok güzel olacak.
Başta bu tarz mağazalar olmak üzere bence avm, restorant ve cafelerde 1-3 yaş arası bebekleride düşünmek lazım. Yani emekleyen ve yeni yürümeye başlayan bebekleri. Mesela bizimkiler henüz yürüyemedikleri için bebek arabasında çok sıkılıyorlar. Yere atalım emeklesinler, sıralasınlar da olmuyor. Geçen ay Dubai'deyken bir Avm'de görmüştüm. Avm'nin göbeğine kocaman bir bebek oyun alanı yapmışlar, sadece bu yaş grubu bebekler için. Müthiş bişey! Ben de oturdum internette oyun alanı olan yerler bakıyorum ama malesef bir çoğu şu an bize hitap etmiyor.
İnsan elin yabancı ülkelerine gidince özeniyor valla. İsveç'te de bebekler ve çocuklar için ne mekanlar vardı. Üstelik bunlar halka açık ücretsiz alanlar.

Buradan o koca koca Avm'leri yapanlara, güzel restorantları açanlara sesleniyorum. Çok değil şöyle küçük bir top havuzu, 1-2 güvenlikli salıncak, kaydırak ve tabiki temiz ve yumuşak bir zemin sizi tercih etmemiz için çok büyük bir sebep:)

Sevgiler
Üçüz Annesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder