22 Kasım 2013 Cuma

21112013-29.Haftamız:))

Çok şükür bir perşembeyi daha gördük. Bugün tam 29 haftalığız:))Şunun şurasında 34.haftaya ne kaldı ki. Bu hafta biraz fazla kaşıntılı geçti. Geceleri bölük pörçük uyuyabildim.Nitekim AST,ALT değerlerimde yükselme olmuş. Bu yükseliş bizi çok korkutsada gastroentroloğumuza göre kabul edilebilir sınırlardaymışız hala ve gebelik kolestazının en iyi safhasıymış bu.2 gün üst üste detaylı tahlil yaptırdık. İlaçların sayısını arttırdık umarım işe yarar. Onun dışında pek sıkıntım olduğunu söyleyemem şükür ki. Bu hafta eşimle evde tek kaldık. Anneme de biraz dinlenme molası vermiş olduk nede olsa doğumdan sonra O'da benim kadar yorulacak. Fatih sağolsun benim ısrarlı tavırlarıma dayanamayarak birazda eğer şunu şunu şunu yersen diyerek 15-20 dk fotoğraflarımı çekti. Böylece hamilelik fotoğraflarım olmadı demeyeceğim.
Evet artık 29 haftalığız hatta bu satırları 29+1 sabahından (saat 07:05) yazıyorum. Bizim için altı sınır olan 28.haftayı bitirdiğimiz için içimiz biraz daha rahat bir de şu gebelik koleztazı çıkmasaydı başımıza süper olacaktı, güzel güzel 34.haftayı bekleyecektik.Ama bu hastalık gebelikte risk yaratan ve sürekli kontrol altında tutulması gereken bir durum. O yüzden ben artık hastane bavulumu hazırlasam iyi olacak. Ha bu arada bebişlerimizin dolaplarının siparişini verdik. 4 kapılı bol raflı cici bir dolap seçtik, 4 Aralık gibi gelecek inşallah. Karyolalarını henüz almadık çünkü en az ilk 3-4 ay bizim odamızda olacakları için byük bir park yatağına sığacaklarını düşünerek 1 adet park yatağı alacağız. Bu arada karyola seçimlerinide yaparız.
Benim güzel kuzularım artık daha belirgin tekmeler atmaya başladı. Karnımı ellediğim zaman resmen hissedip tepki veriyorlar.Onların hareketlerini görmek, hissetmek dünyanın en güzel duygusu.
Pazartesi günü kontrol günümüz. Bu hafta Fatih beni aşırı besledi bakalım bebişlerimize yaramış mı:))


Bu dolabın 4 kapılı ve mavi kısımlarının yeşil olan halini sipariş ettik.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder