26 Kasım 2013 Salı

25112013- 30.Haftamız:))

Doğum yaklaştıkça doktor kontrolleri daha heyecanlı geçmeye başladı. Bir gün öncesinden başlıyor heyecanım. Kontrol gününden bir gün öncesi acaba kuzularım nasıl, bu hafta kaçar gram aldılar, herhangi bir problem var mı vs düşünmekle geçiyor.
Bu hafta 29+4'te gitmiş olduk kontrole. Doktorumuz ultrasonda detaylı bir kontrol yaptı. Kuzuların kilolarını, kalp atışlarını, herhangi bir sorun olup olmadığını kontrol etti. Çok şükür herşey yolundaydı.
Alt erkek: 1370 gr
Sol üst erkek: 1340 gr
Sağ üst kız: 1560 gr
Kızım bu hafta çok iyi beslenmiş maşallah. Ama ultrasondaki görüntüsü çok komikti. Başı bir tarafta poposu ayrı bir tarafta:) Sanırım jimnastiğe yatkın bir vücudu olacak:) Alttaki kuzucum pek kilo alamamış ee üzerinden baskı var yavrumun. Bu hafta gelen gidenden dolayı çok fazla yatamadım gün içinde, ayakta kalınca alta baskı arttığı için sanırım kilo alamadı yada bu benim varsayımım. Öyle olduğunu düşünerek önümüzdeki hafta daha çok yan yatıp eşit beslenmelerini sağlayacağım inşallah:))
Hastanede AST, ALT değerleri için tekrar kan verdim. Sonuçlar biraz daha iyiydi. Değerler düşüyordu ama kaşıntım çok arttı. 2 gündür gece gündüz kaşınıyorum. Hele bu gece hiç uyuyamadım. Allah düşmanımın başına vermesin bu kaşıntıyı çok fena bişey.
Artık kontroller sıklaşacak. Bir sonraki kontrolümüz önümüzdeki Salı. Zaten  kuzularımda dayanırsa şunun surasında 4 hafta kadar bir zamanımız kaldı. İnşallah 34. haftayı bulursak ve bebişlerim en az 2'şer kg olursa doğruca evimize geleceğiz. Şu an ki tek dileğim, tek duam sağlıklı, zamanında ve iyi kilolarda doğmaları.
Şu kolestazdan dolayı o kadar çok ilaç kullanıyorum ki artık yemek yeme iştahim kalmadı. O kadar yemeğe bir de total proteinim düşük çıkmış, bu hafta protein tozunada başladık. Zorla mecbur olduğum için elimden geldiğince yemeye çalışıyorum. Şimdiye kadar 15 kg aldım. Canım kocam olmasa onu da alamazdım sanırım. O kadar bilinçli ve disiplinliki bu konuda. Yiyemediğim zaman çok üzülüyor, ne yemem gerekiyorsa anında temin ediyor, bana prensesler gibi bakıyor. Ama bu geçici birşeymiş söylediğine göre, doğumdan sonra O'nu ortalıkta göremeyecekmişim:))
2 gün sonra 30 haftalık oluyoruz, Allah'ım 34. haftayıda sağlıklı bir şekilde görmemizi nasip et, amin:)



Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder