13 Aralık 2013 Cuma

20131212- 32. Hafta olley:)

20. haftadan sonra çıkan sorunlardan sonra ilk hedefimiz 28. haftayı, ikinci hedefimiz 32. haftayı, üçüncü hedefimizse 34.haftayı görebilmekti. Bugün itibariyle 32. haftayı gördük çok şükür, darısı 34. haftanın başına:) İnşallah kuzucuklar en az 2 hafta daha dayanırlarda şöyle ele avuca gelen, sağlıklı bebişler olarak dünyaya gelirler.
Bu hafta bebişlerin artan kilosuyla birlikte kendimi artık tam bir hamile gibi hissettim. Neredeyse tüm hafta yattım. Doğrulmak, sağa-sola dönmek, yürümek artık baya zorlaşmaya başladı. Ağırlıktan dolayı baskı artığı için sürekli tuvalete gittim, bol bol da yemek yedim. Gündüz uyuduğum için geceleri çok uyuyamadım, sabaha karşı 4-5 gibi uykuya dalabildim tabi kesintisiz bir uykuya değil. Geceleri uyuyamadığım için kaşıntım çok oldu. Yani çok konforlu bir hafta değildi. Ama çok şükür ki 32. haftaya ulaştık.
Bugün doktor kontrolümüz vardı. Aslında kontrolümüz dün olacaktı ama 11.12.13 çılgınlarından dolayı doktorumuz tüm gün ameliyattan çıkamamış o yüzden perşembeye ertelendi randevu. İlk olarak ultrasonda muayene etti Fatih Bey. Bebekler gayet iyi görünüyordu, sularıda iyidi, kio ve boylarıda. Pozisyonları geçen haftayla aynıydı. Sina ve Tuna (zor da olsa artık karar verdik sanırım, isimleriyle hitap edebilirim:) ) kafa kafaya vermiş (başları aşağıda) muhabbete devam ediyorlar, İpek'te başı yukarıda cool takılmaya devam ediyor:)) Tuna kapıyı baya zorluyormuş umarım 2 hafta daha sıkar dişini. Muayene çok iyi geçti, doktorumuz Fatih Bey bile "umduğumdan iyi gidiyor herşey" dedi. Sonra sancı durumu için NST'ye bağlandım. Yaklaşık yarım saat boyunca sancıma bakıldı, sancım yokmuş ne güzel:) Bir sonraki kontrol haftaya çarşamba.

Alt erkek (Tuna): 1820 gr
Sol üst erkek (Sina): 2019 gr
Sağ üst kız ( İpek): 2070 gr.

Kuzucuklar inşallah 2 hafta daha dayanırlarsa 2200 gr üzerinde doğabilirler.
Doktordan sonra kısa bie İkea turu yaptık. Bebişlerin karyolalarını ve ufak tefek eksikleri aldık.

Bizim için yeni bir hafta başlıyor yarın. İnşallah bu hafta da herşey yolunda gider ve bir perşembeye daha ulaşırız:))

Not: Bu sabah itibariyle 76,9 kg'yi gördüm tartıda, Allah sonumu hayreylesin:)


Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder