9 Aralık 2013 Pazartesi

İsim Meselesi Memleket Meselesi

Şu isim olayı ne zormuş arkadaş! Millet bir taneye bile isim bulmaya zorlanırken bir de bizi düşünün. Yok eski isimlerden olmasın, yok çok yeni isimlerden de olmasın, yok onu ben beğenmedim yok bunuda ben beğenmedim, birbirine uyumlu mu olsun, tek isim mi olsun 2'şer isim mi olsun...  derken 31. hafta olmuş hala bir karara varmış değiliz. Hayatları boyunca kullanacakları, memnun kalmazlarsa bize hesap soracakları büyük sorumluluk. Ben oldum olası aileden birilerinin isimleri olsun istemiyordum, çünkü o isim o kişinin olarak kalmalı ve o kişiyi hatırlatmalı bir tek. O yüzden  yeni isimler bulmalı. Günlerce internetten araştırdık, daha önce doğumunu çektiğim bebişlerin isimlerini taradım, ona sordum buna sordum yok. Aslında hiç yok değildi. Kızın adını ben İpek Fatih'te Nil istiyordu hadi Nil İpek olsun dedik şimdilik. Fatih erkeklerden birinide hem çok fazla olmaması hemde hoşuna giden bir isim olmasından dolayı Sina olsun istiyordu. Tamam istediği olsun dedim bu sefer diğer erkeğin ismini Sina'ya uygun olsun diye düşünmeye başladım. Arda dedim yok Arda futbolcu adı, Aras dedim yok Aras kargo, Bora dedim, Bora diye tanıdığın başarılı biri var mı (İsimleri başarılı kişilerden seçsek iyi olurmuş:) ), Tuna dedim  ehhh!?! Ee ne koyucan bebişin adı alttaki kuzu kaldı. Yıllar önce arkadaşım Derya ile bütün Ali'ler çok başarılı ve zengin, bir gün oğlumuz olursa adını Ali koyalım diye bir muhabbet geçmişti aramızda. O zaman Ali olsun dedim. Fatih hayret ki tamam Ali olsun dedi. bende bunun üzerne bari Ali Tuna olsun dedim:))
Sonradan olabilecek olası değişikliğe kadar son durum şöyle;

Alt (erkek): Ali Tuna
Sol üst (erkek): Sina
Sağ üst (kız): Nil İpek

Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder