15 Ekim 2013 Salı

12102013-Kuzguncukta Hava Almaca

Güzel havayı fırsat bulup biraz dışarı çıkalım dedik. Bayram dolayısıyla İstanbul boşalmış ama kalan herkes caddeye akmış. Ne kalabalık, araba kıpırdamıyor. Dayanamadım indim, biraz mothercare mağazasına bakayım dedim. Mothercare'de her ayın 15'inde indiirm oluyormuş ben bir kaç gün erken gitmişim indirim için. 2 takım çok tatlı tulum aldım kuzularıma. Fatih arabayı park etmeye yer bulamayınca hızlıca çıktım mağazadan, baya ilerde park yeri bulabildik park edip Mado'da dondurma keyfi yaptık.  Karnımız acıkınca Kuzguncuk'ta çok sevdiğimiz bir dönerci var oraya gittik. Bir güzel karnımızı doyurduk. Kuzguncuğa gidip fotoğraf çekmemek olmaz. Gerçi kıyafet ve fotoğraf makinesi olarak hazırlıksızdık ama telefonlada olsa hatıralık bişeyler çektik. İçime öyle doğuyor ki doğuma kadar bunlar benim son gezmelerim:)

Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder