18 Ekim 2013 Cuma

17102013-24.hafta

Bundan sonra benim için haftanın en önemli günü perşembe!
Her perşembe benim için ayrı bir bayram olacak çünkü geçen her perşembe bebişlerim 1 hafta daha büyümüş olacak. Bu perşembe 24. haftamızı doldurduk. Son kontroleden sonra artık durumun ciddiyetinin daha çok farkındayım. Tüm bayramı evde yatarak geçirdim. Gelen gidenden sıkılmaya fırsatım olmadı ama sürekli yatmak sanıldığı kadar konforlu bir şey değil. Sabit bir şekilde 10 dakika yatamıyorum, sürekli sağa sola dönmek zorunda kalıyorum. Bebişler büyüdükçe nefes almamda zorlaşmaya başladı. Reflü denilen midemdeki yangını dindirmek için antiasit Rennie çiğneme tableti kullanıyorum ama etkisi çok uzun sürmüyor. Bunlar beklenen sıkıntılar zaten ama hiç önemli değil önemli olan bebeklerimin kalabildikleri kadar kalması ve sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesi. Hedefim en az 34. haftayı görebilmek. Tabi bunun ne kadarı benim elimde bilemiyorum. Şu an için elimden gelen düzenli olarak ilaçlarımı kullanmak, sürekli yatmak, iyi beslenmek, olumlu düşünmek ve dua etmek. Ve inanıyorum ki Allah'ın izni ile herşey yolunda gidecek.

Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder