9 Ekim 2013 Çarşamba

20 Eylül 2013 Ağva Tatili

Doğum günü süprizleri bitmemişti değişiklik olsun diye 2 günlüğüne yakın bir yere gidelim dedi, cumadan yola çıkıp Ağva'ya gittik. Otelimizi tüm seyahatlerimizde olduğu gibi booking'ten ayarladık. Otelin puanı yüksekti, fotoğraflarıda güzel görünüyordu. Otel Göksu Nehri kenarında 11 yataklı bir butik oteldi. İşletmesi 8 ay önce değişmiş. Küçük bir bahçesi vardı akşam yemekleri çok güzeldi ama 9 puanlık bir otelde değildi açıkçası. Hava buz gibiydi, gece resmen donduk. Zaten belim ağrıyordu oradayken tamamen tutuldu 2 gün iki büklüm gezdim. Cumartesi günü Göksu nehrinde deniz bisikletiyle tur attık, sakin muhteşem bir güzellik seyrettik. Öğleden sonra sahile indik, Fatih benim biraz fotoğraflarımı çekti.Sanırım bunlar hamilelik boyunca çektirdiğim, çektireceğim tek fotoğraflardı. Pazar günü dönüşte Şile'ye uğradık biraz gezdik geri döndük. 2 günde olsa mekan değiştirmek çok iyi geldi.
Bu arada 24.09.2013'te sol üstteki oğlumdan ilk tekmemi yedim, diğerleride ufak ufak kıpırdamaya başladı:))