6 Ekim 2013 Pazar

Hamilelikte Kullandığım İlaçlar ve Takviyeler

- Hamile kalmadan 2 ay önce Folik Asit kullanmaya başlamıştım. Hamileliğin ilk 3 ayında da kullanmaya devam ettim.
- ilk 3 ay düşük riskinin en fazla olduğu dönem, bu sebeple riski azaltmak için 3 ay boyunca Crinon Jel kullandım.
-Hamileliğimin 2. ayında kan sayımım yapıldı. Kan değerlerim sınırın biraz altında çıktığı için demir şurubu (Ferplex Fol) kullanmaya başladım. Şurubun tadını hiç sevmediğim için 5. aydan itibaren günde 2 tablet Gyno Ferro Sanol almaya başladım.
- İlk 3 aydan sonra folik asiti bıraktım günde 1 tane bir çok vitamin içeren Multibiontra kullanmaya başladım.
- Vücuttaki (özellikle bacaklardaki kasılmaları önlemek için ) 18.haftadan itibaren günde 2 kez magnezyum aldım (Magnocorm)
- Hamileliğin başından itibaren günde 1 tane Solgar'ın Omega balık yağı tabletini aldım.
- Hamilelik sebebiyle yaşanan kabızlık sorunu için başlarda Duphahac şurubu akşamları yatarken kullanıyordum. Fakat şekerli tadını çok sevmemiştim. 5. aydan itibaren günde 1 kere Laxafiber kullandım. Tadı yok, sıvıya, yoğurda karıştırılabiliyor.
- 5. aydan itibaren yine Crinon Progesteron Jel'i kullanmaya başladım.
-23. Haftadan sonra hergun progesteron iğne olmaya başladım.

Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder