31 Ekim 2013 Perşembe

31102013-26.Haftamız:)

Çok şükür bir perşembeye daha kavuştuk. Bugün tam 26 haftalığız. Kritik ayları atlatmaya bir kaç haftamız kaldı. Son kontrolden bu yana yani tam 2 haftadır Tarabya'da annemlerde evden çıkmamaca istirat ettim. Arada balkondan bakmaktan başka bir aktivitem olmadı. Geçen haftasonu annem ve ablam alışveriş için Eminönü'ne gittiler. Allah'tan facetime diye bir şey çıktı, ben de gitmiş kadar oldum. Tubiş teyzeleri her mağazadan bana naklen görüntülü yayın yaptı. Bir kaç parça kıyafet, battaniye ve bebek şekerlerimizi aldılar. Bu arada internetten verdiğim siparişlerde yavaş yavaş gelmeye başladı. Yavaştan alışverişe başladık yani.
Bugünkü kontrolüm için bir kaç gün öncesinden annem, eşim ve ben evime döndük. 2 hafta üzerine dışarıya çıkmak çok güzeldi. Sağlığın ve özgürlüğün ne büyük nimet olduğu bir kere daha anladım.
Salı günü Derya yakışıklı yeğenimi bana getirdi tabi Karan her zamanki formunda kah ağladı kah uyudu. Bu arada hamilelik fotoğraflarım olamayacak diye üzülen bana eşim artık acıdı ve 15 dakika kadar kısa sürede bir kaç kare fotoğrafımı çekti, hiç yoktan iyidir:)
Ve mübarek perşembe geldi çattı. Sabah 11'de hastanedeydik. Sancım var mı yok mu görmek için beni önce NST'ye bağladılar. NST için erken bir haftada olduğumuzdan, hemşire bebeklerin kalp atışlarını bulmakta biraz zorlandı ama sancım olmadığı göründü.Daha sonra ultrasonda bebeklerin kontrolü yapıldı. Maşallah bebişler büyümüşler, sularıda iyimiş.
Alt erkek: 970 gr
Üst erkek:930 gr
Kız: 1010 gr

Benim servikal açıklıkla ilgili durumda bir değişiklik yokmuş, yatmaya devam yani.
Aşırı merakım üzerine 4 boyutlu ultrasonda bebeklerin yüzlerini görmeye çalıştık ama sadece kızımız o da kısmen gösterdi yüzünü, oğlanlar saklandı:)Olsun sağlıklı olduklarını öğrendik ya bu da bize yeter.

1 haftayı daha geride bırakmanın haklı mutluluğunu yaşarken, en az 34.haftaya kadar bize daha nice güzel sağlıklı haftalar dilerim:)

Not: - Pazar akşamından bu yana uyuz gibi kaşınıyorum. İnternetten okuduğuma göre hamilelik alarjisiymiş, hamileliğin son haftalarında olabilen birşeymiş. Doktorumuz safrayla ilgli bir problem olabileceği için tahlil istedi, umarım onunla ilgili bir problem değilmiş.
- Bir sonraki kontrol 2 hafta sonra bebekelrin akciğerleri gelişimi için iğne olacağız.


Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder