15 Ekim 2013 Salı

14102013- Doktor kontrolü

Bugün kontrole giderken içim biraz sıkkındı, servikal açıklıktan dolayı kötü şeyler duymaktan korktum sanırım. Randevum saat 10:00'daydı ama bayram üstü yoğunluktan dolayı 11:00'i buldu içeri girmem. Doktorum ilk olarak servikal açıklık kontrolü yaptı.  İçime doğan sıkıntı gerçekmiş malesef. Servikal açıklığım azalmış. Açıklığın azaldığını duyunca o kadar korktum ve moralim bozuldu ki bir anda tansiyonum düştü baygınlık geçirdim. Herşey buraya kadarmış dedim içimden ve en kötü şeyler geldi aklıma. Doktorum olanı bize söylüyordu ve bu durumda yapmamız gerekeni. Artık hava almak için bile dışarı çıkmam yasak sadece yatmam gerekiyor. Bu korku üzerine bebeklerime bile fazla bakamadık ultrasonda. Sadece iyi olduklarını ve kilolarını görebildik.
Sağ üst (kız): 670 gr
Sol üst (erkek): 630 gr
Alt erkek :740 gr

Kullandığım demir hapı ve diğer besin takviyelerine ek olarak her gün vurulmak üzere progesteron iğne verdi doktorum. Kontrolden sonra doğruca Tarabya'ya geldik. Artık durumun ciddiyeti son derece ortada. Lavabo ve oturara duş almak dışında yataktan çıkmayı düşünmüyorum. İçimdeki kıpır kıpır kuzularımı kaybetmeyi asla göze alamam. Bunun için elimden geleni yapacağım inşallah onlar da beni hissedip dirayetli olacaklar.

Şu an yapmamız gereken tek şey 2 hafta önce serklaj amaçlı takılan plastik aparatın doğumun geciktirmesi, suyumun gelmemesi ve bebeklerin 34. haftadan önce doğmaması için bol bol dua etmek ve yataktan kalkmamak.

Not: Midemdeki deli yangının sebebi reflüymüş. Böyle bir yangın yok! 

Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder