23 Ekim 2013 Çarşamba

23102013- An İtibariyle Hallerim

10 gündür bilfiil evdeyim ve yatıyorum. Bahçeye dahi inmedim, hava güzelse dışarı çıkamadığım için mutsuz, biraz rüzgarlıysa kendime bahane bulduğum için mutluyum. Hamilelik süreci malzemelerim; 1 adet en rahatından pijama, yatak, yastık, yorgan, bilgisayar, cep telefonu, bol vitamin, besin takviyesi ve gıda. En sevdiğim internet sayfaları butikbebe.com, unnado, moda gurusu, limango, trendyol vs bu aralar ki şimdiye kadar internetten tek parça alışveriş yapmış birisi değilken. Bayram sonrası dün ilk siparişler gelmeye başladı. Moda gurusundan mothercare tulum ve bodyleri aldım bol ve uygun fiyata. Bebişler büyük ihtimal minik doğacakları için en küçük boylarından aldım ama gözüme çok küçük geldiler. Bebişler büyük doğsunlarda tulumlara giremesinler, sorun o olsun yani. Kendime sipariş ettiğim lohusa geceliğimde geldi, gecelik çok şık ama biraz büyük almışım. Doğuma kadar sanırım içine anca girerim.Eksikler daha çook ama ben yinede acele etmek istemiyorum. Alınacaklar ve notlar listesi yaptım biraz daha zaman geçsin yavaştan tamamlamaya başlayacağım eksikleri, gerçi eksik bitmez ya.
Yiyip, içip, gün boyu yatmak şu an değerini bilmesemde, ilerideki uykusuz günlerimi-geceleri düşününce gerçekten lüks bir şey aslında. Ama ben alışkın değilim malesef böyle boş boş yatmaya. Bilgisayarda biraz photoshop yapmaya kalkıyorum ama çok fazla oturur pozisyonda duramadığım için kısa sürüyor. Bu arada hala taşınamadık, benim ilgilenmediğim bir ev taşıma işi hiç içime sinmeyecek ama yapacak bir şey yok. Sanırım önümüzdek hafta Fatih o işi halledecek.
Yarın tam 25 haftalık olacağız yani hedefimiz olan 34. haftaya 9 haftamız kalıyor. Kuzular beni resmen hissediyor. elimi karnıma koyduğum anda şov başlıyor. Arada dönüyorlarla sanırım, karnım taş gibi oluyor. Hele bir de yan yattığımda doğrulmam oldukça güç oluyor. Her gün olduğum progesteron iğneler ve haftada 1 olduğum progesteron depot iğneden dolayı kalçalarımda ağrılarda eklendi diğer sıkıntılara. Yine de bugünlerede şükür diyorum ve benim gösterdiğim bu sabrı kuzularımdan da bekliyorum:)
                                                             

                                                         yakışıklılarımın bodyleri geldi


                                             evde sıkılmaca, aylar sonra kırmızı oje sürmece:))


Sevgiler,
Üçüz Annesi Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder